donderdag 2 juni 2011

Cheque bank ontvangen

by Carola

De bank heeft maandag opnieuw een valuation gedaan van het huis, zodat ze de laatste cheque kunnen uitschrijven die we nodig hebben voor de oplevering op dinsdag. Ze hadden een vraagteken over het feit dat de driveway nog niet gedaan was, aangezien ze dachten dat dat bij het contract van het huis hoorde.

Nadat we hebben uitgelegd dat dat geen onderdeel van het huis is, gaan ze akkoord en gaan ze de cheque maken. Rond 10.00 uur krijg ik het bericht dat ik de cheque kan ophalen. Natuurlijk ren ik gelijk naar de bank, die gelukkig op 2 minuten lopen van m'n werk en na wat moeite loop ik 10 minuten later met een gigantische cheque terug naar m'n werk. Wat een opluchting!

Wij moeten zelf ook nog een gedeelte betalen, dus ik maak dat bedrag gelijk over naar Metricon. Alles zou nu in orde moeten zijn voor de oplevering op dinsdag, en ik kan niet wachten.