donderdag 7 juli 2011

Final Inspection huurhuis

by Carola

Rond 8.15 uur loop ik van m'n werk naar de bushalte. Ik wil namelijk vandaag wel bij de final inspection zijn van ons huurhuis.

Veel te laat is de makelaar er, samen met de landlord. Ze zijn er erg tevreden over hoe we het hebben achter gelaten, maar de landlord wil wel dat we nog even de gordijnen laten schoonmaken en strijken. Ik vind het best, zolang we maar onze bond terug krijgen.

Later op de dag krijg ik nogmaals te horen dat de landlord heel erg blij met ons was. Het schijnt dat hij altijd heel erg moeilijk doet tijdens een inspectie, maar ik vond het wel meevallen. Misschien komt het omdat we de moeite hebben genomen om er bij te zijn.

De gordijnen worden morgen al gedaan, en we krijgen de rekening nog doorgestuurd. Dat valt me alles mee. Hopelijk krijgen we het geld ook snel terug.

De rest van de dag valt niet echt mee, ik (net als m'n collega's) ben best moe. Iedereen heeft gisteren die wedstrijd gekeken dus het is niet echt een productieve dag. Ik ben allang blij dat ik niet de enige ben die zo duf is :)