vrijdag 12 augustus 2011

Afscheid

by Carola

Vandaag is het al weer zo ver. Ma, Henny en Ella vliegen weer terug naar Nederland. Wat is de tijd ontzetten hard gegaan!

Nadat we heerlijk pompoensoep hebben gegeten, rijden we rond een uur of 18.00 naar het vliegveld. We zijn veel te vroeg, ze kunnen nog niet eens inchecken. Ma laat wel haar koffer nog even sealen, wat ik mooi decoreer :)

Nadat ze eindelijk kunnen inchecken, gaan we nog even wat koffie drinken. Daarna is het dan toch echt tijd om afscheid te nemen. Ik word opeens ontzettend emotioneel, precies wat ik niet wilde. Wanneer ze eenmaal door de douane heen zijn, zie ik ze naar hun gate lopen. We zwaaien en dan kan ik helemaal niet meer m'n tranen inhouden. Echt heel vervelend. Ik zie dat ma het ook moeilijk heeft, precies wat ik wilde voorkomen. Afscheid nemen blijft gewoon zo verschrikkelijk moeilijk!

Maar Henny heeft beloofd om Skype te installeren op ma d'r computer, zodat we elkaar in ieder geval vaker kunnen zien. Nadat we het pas met Esther hebben uitgeprobeerd, heeft ze toch gezien dat het wel heel leuk is. We zullen zien!