woensdag 3 augustus 2011

Eumundi Markets

by Carola

Ik breng Sas al weer vroeg naar z'n werk, ma en ik hebben voor vandaag namelijk een uitje op het programma staan.

Nadat ik thuis nog even wat heb gegeten, stappen ma en ik in de auto. Bestemming van vandaag is Eumundi, wat ongeveer 2-2,5 uur rijden is (afhandelijk van het verkeer). Het is wel druk op de weg, maar wanneer we eenmaal op de Bruce Highway richting het noorden zitten, is het prima te doen. Het is wel een stuk rijden en uiteindelijk zijn we 2.5 uur later in Eumundi.

De markt is heel makkelijk te vinden, je rijdt er namelijk gelijk langs. Wanneer we de auto geparkeerd hebben, is het tijd om de markt te verkennen. Ook vandaag is het weer heerlijk weer, perfect voor een bezoek aan de markt. Er hangt een heel lekker sfeertje, heel gemoedelijk ondanks dat het behoorlijk druk is.

Na zo'n 4 uur daar te hebben doorgebracht, wil ik eigenlijk nog even kijken of we in Noosa even over het strand kunnen lopen. Helaas is er echt geen parkeerplek te vinden, dus we besluiten we maar richting huis te rijden. Onderweg stoppen we nog even bij de Big Pineapple. Het blijft er leuk uitzien, maar helaas is het dicht. Tot afgelopen jaar kon je er nog in, maar helaas is het verkocht. Hopelijk gaat het nog wel een keer weer open.