zaterdag 6 augustus 2011

Heerlijk uit eten op Mt Coot-tha

by Carola

Nadat ik gisteren door de migraine vroeg naar huis ben gegaan, voel ik me 's ochtends wel wat beter. Ma en ik proberen even naar de markt te gaan, maar ik merk dat dat iets teveel gevraagd is. Ik voel me al snel niet echt geweldig, en aangezien ik moet rijden besluiten we maar terug te gaan.

Gelukkig is het 's avonds een stuk beter. Heb nog wel ontzettend last van m'n nek, maar de migraine is gelukkig wel. We hadden nl. gepland om vanavond heerlijk uit eten te gaan. We hebben gereserveerd bij het restaurant op Mt Coot-tha omdat je dan zo'n mooi uitzicht heb op de stad. Zeker 's avonds is het best indrukwekkend om al die lichtjes te zien.

Het eten smaakt heerlijk, en voldaan genieten we nog even van het uitzicht voordat we weer naar huis gaan. We zien nog net het vuurwerk in SunCorp Stadium, wat altijd gedaan wordt als de Broncos hebben gespeeld. Een leuke afsluiter van een heerlijk avondje uit!