woensdag 10 augustus 2011

Lone Pine Koala Sanctuary

by Carola

's Ochtends vroeg breng ik Sas naar z'n werk. Ik wil nl. vandaag met iedereen naar Lone Pine Koala Sanctuary en dan hebben we toch echt de auto nodig. Eenmaal thuis geniet ik van een ontbijt, en wanneer iedereen lekker uitgeslapen heeft rijden we naar Lone Pine.

Het is maar 25 minuten rijden van ons huis, wat heel fijn is. We weten het zowaar te vinden, wat ik altijd wel heel knap van mezelf vind :) Lone Pine is heel mooi opgezet, heel landelijk en het is best rustig.

We zien een demonstratie van sheepdogs die een kudde schapen perfect in het gareel houden. We zien heel veel lorikeets die gevoerd worden. Die zie je ook wel bij ons, maar gelukkig niet zo veel! Wat een lawaai maken ze!

Het hoogtepunt van de dag is toch wel dat Ella en ik op de foto gaan met een koala! Lekker toeristisch, maar toch iets wat je een keer meegemaakt moet hebben.

Moe maar voldaan komen we weer thuis, en iedereen gaat toch even een dutje doen. Rond een uur of half 4 rijd ik naar Milton om Sas weer op te halen van z'n werk. Wat een heerlijke dag!