donderdag 25 augustus 2011

Startdatum tuin geregeld

by Carola

Ik kom maar niet van de hoofdpijn af die gistermiddag begon. Ik baal er behoorlijk van, omdat ik eigenlijk vandaag graag weer naar de sportschool had gewild voor een beetje krachttraining.

Helaas zit dat er niet in, dus ga ik maar wat anders doen in m'n pauze. Ik bel met David van Brisbane Turf Traders. We willen nl graag weten wanneer ze kunnen starten met de voor- en achtertuin. David zegt dat ze 12 september kunnen beginnen en dat hij 3 september even langs komt, om alles nog even af te stemmen. We moeten nl ook nog beslissen wat voor kleur stenen we willen gebruiken als borders en wat voor grote kiezels we willen hebben voor de zijkant van ons huis.

Ik kan niet wachten tot ze gaan beginnen, ons huis gaat er zoveel beter uitzien wanneer de tuin geegaliseerd is en er gras in ligt!