woensdag 7 december 2011

Heel koud!

by Carola

Het is niet zo gek dat iedereen het vandaag zo koud heeft. 's Avonds op het nieuws horen we dat het vandaag de koudste December dag ooit was in Brisbane. Hoewel het nu zomer is, werd het niet warmer dan 19 graden! Aangezien het de dagen hiervoor een stuk warmer was (30-35 graden), is dat wel even schrikken :)


Een voordeel: de regen is eindelijk gearriveerd! Dat werd wel tijd, want ons gras begon er al een beetje zielig uit te zien. Verder kan onze watertank ook wel wat water gebruiken. Het is wel vreemd: we zijn nu blij met de zon (goed voor de zonnepanelen) en met de regen (vult de watertank).

Vanavond heb ik weer een meeting van de Weight Loss Challenge Club. Het is alweer de een na laatste avond, en vanavond worden de 'After' foto's gemaakt. Volgende week krijgen we dan de foto's die aan het begin van de Challenge zijn genomen en die van vanavond te zien. Ben benieuwd. De weegschaal is vanavond echt m'n vriend: ik heb m'n doel voor deze week bereikt: ben 1 kilo afgevallen. In totaal ben ik nu ik 8 weken 7.6 kilo afgevallen! Het voelt heerlijk, vooral omdat m'n kleren nu te groot aan het worden zijn.

Ik heb nog wel een lange weg te gaan, moet nog 11 kilo kwijt. Maar de wekelijkse meetings helpen wel om gefocust te blijven. Ik ben dan ook zeker van plan om me voor de volgende Challenge aan te melden.