zaterdag 17 december 2011

by Carola

's Ochtends ga ik eerst naar het postkantoor. M'n nieuwe paspoort is eindelijk gearriveerd uit Sydney! Het is heel druk op het postkantoor, wat sinds de overstromingen in een soort container is gevestigd. Maar iedereen maakt gezellig een praatje terwijl we geduldig op onze beurt wachten.


Daarna ga ik door naar het zwembad. Ik zwem 20 baantjes en het voelt heerlijk. Lekker ontspannen ga ik lekker weer naar huis.

's Middags gaan we aan de slag in de tuin. Het onkruid is echt als een gek opgekomen, dus tijd om het er uit te halen. Sas had al het gras gemaaid, wat je bijna ziet groeien zo snel gaat het. De vuilnisbak zit daardoor helemaal vol. Ik denk toch dat we maar een groene bak moeten bestellen, zodat we daar het tuinafval in kwijt kunnen. Ik vind het nl wel prettig als we ons huisafval nog kwijt kunnen.

's Avonds bestel ik maar gelijk een groene bak. Toch wel handig dat we dat gewoon via internet kunnen doen. Als het goed is duurt het een paar werkdagen, dus we zouden de bak ergens komende week moeten krijgen.

We pakken ook maar even onze duikspullen, morgen gaan we nl. lekker duiken! Dat wordt vroeg naar bed, we moeten nl. weer vroeg opstaan.