woensdag 4 januari 2012

Laatste dag van de vakantie

by Carola

Het is alweer de laatste dag van mijn vakantie. Sas is dinsdag alweer begonnen, en voor mij begint het morgen weer.

Maar eerst ga ik nog even genieten van vandaag. Als eerst ga ik hardlopen (nou ja, wandelen en hardlopen, aangezien ik net ben begonnen met een trainingsprogramma). Daarna doe ik thuis nog wat oefeningen met gewichten voor m'n armen, buikspieroefeningen en als afsluiting nog 20 minuten yoga. Al deze oefeningen heb ik op m'n telefoon staan, met dank aan de App store :)

De rest van de dag doe ik de was en kijk ik wat cricket. Het is nl. zowaar aardig om te kijken omdat Australie het ontzetten goed doet. Ik begrijp er maar de helft van, maar dat geeft niet.

Sas heeft 's avonds een staff meeting van Snorkel Safari, en ik pak alvast m'n spullen voor morgen. Heb echt geen zin om weer te moeten werken, maar het is misschien wel goed om weer in een normaal ritme te komen. Gelukkig zijn het deze week maar twee dagen.