zaterdag 7 januari 2012

Weer een feestje

by Carola

Sas is vanochtend al heel vroeg opgestaan. Hij gaat vandaag doorbrengen op een boot vlakbij Moreton Island, waar hij duikers gaat begeleiden. Gisteren hoorden we dat er een walvishaai was gesignaleerd, wat echt uniek is. Walvishaaien komen hier nl. eigenlijk niet voor. Het zou wel heel gaaf zijn als hij die vandaag tegen zou komen.

Ik ga rond 6.45 uur de deur uit voor weer een hardlooptraining. Het is best aardig weer om te sporten, het miezert zelfs licht. Eenmaal thuis doe ik weer wat oefeningen voor m'n armen en de buikspieroefeningen.

Nadat ik even wat boodschappen heb gedaan, maak ik een enorme hoeveelheid fruitpunch. Vanmiddag is er nl. een feestje bij een gezin bij ons in de straat met als thema 'zomer'. Ik heb inmiddels wel geleerd dat fruitpunch daar bij hoort. Dus met een recept van internet in de hand ga ik aan de slag. Het is gelukkig een kwestie van een aantal dingen bij elkaar gooien en in de koelkast bewaren. Verder maak ik nog een fruitsalade.

Het feestje is erg gezellig. Ze hebben echt een waanzinnig mooi huis, en.. een heel mooi zwembad. Ik heb m'n zwempak maar niet meegenomen, is geloof niet echt done voor de volwassenen :) Wel zit ik lekker aan de rand van het zwembad en trek ik het buurmeisje van 2 door het water. Die vindt dat helemaal geweldig, ik mag dan ook absoluut niet ophouden. Ben best een beetje jaloers op haar, zou graag in het zwembad springen :)

De tijd vliegt, en voor we het in de gaten hebben is het alweer donker. Ik besluit maar lekker naar huis te gaan, Sas zal nu toch wel thuis zijn van een heerlijke dag duiken. Hij is inderdaad al thuis wanneer ik thuiskom, heeft een lekkere dag gehad maar helaas niet de walvishaai gezien. Daar ben ik stiekem wel een beetje blij om :)