donderdag 9 februari 2012

Ziek

by Carola

Vandaag voel ik me zo veel slechter dan gisteren. Maar het is druk op m'n werk, dus ik sleep me naar kantoor. M'n gezicht gloeit, terwijl ik het verder ijskoud heb. Ik voel zo slap als een vaatdoek, en m'n sinussen doen enorm veel pijn.

Op advies van een collega, ga ik weer terug naar de dokter. Misschien zijn het wel bijwerkingen van de prednison. Ik word geholpen door een collega van de arts die ik gisteren zag. Volgens haar zwerft er ook nog een bacterie rond in m'n lichaam die ervoor zorgt dat ik me zo beroerd voel. Dus ik krijg er nog een antibioticum bij. Kan bijna een eigen apotheek beginnen :)

Ze kan niet geloven dat ik gewoon naar m'n werk ben gegaan, en zegt dat ik naar huis moet gaan om uit te rusten. Dat advies volg ik maar op, kan echt bijna niet meer op m'n benen staan.

De rest van de dag lig ik op bed, hopelijk voel ik me morgen een stuk beter. Vind het maar niets als mijn collega's m'n werk moeten doen. Ze hebben nl. al meer dan genoeg te doen.