zondag 4 maart 2012

Home Show

by Carola

Sas is vandaag weer aan het werk bij de diveshop, dus ik heb de dag weer voor mezelf. Een paar weken geleden had ik al een kaartje gekocht voor de Home Show, en vandaag lijkt me een mooie dag om daar naar toe te gaan.

Ik pak de bus en ruim een uur later ben ik bij de RNA Showgrounds, waar de Home Show is. Ik heb mezelf een paar doelen gesteld, dus helemaal voorbereid ga ik aan de slag.

Het belangrijkste doel is om een paar afspraken te maken voor offertes voor zonnepanelen. Ik ga als eerst naar Hembrows, waar we vorig jaar op de Home Show een heel goed gesprek mee hebben gehad. Heel toevallig spreek ik weer met dezelfde verkoper. En hij herkent me nog ook! We maken een afspraak voor over 2 weken, aangezien hij volgende week ook nog op de Home Show staat. Dat is al een! Verder vul ik nog bij 4 andere bedrijven een formulier in. Hopelijk nemen ze snel contact op, zodat ze in de komende weken even langs kunnen komen.

Nadat ik dat gedaan heb, ga ik nog even op zoek naar ideeen voor onze veggie patches. Dat valt erg tegen, er is eigenlijk niets te vinden. Ik vind wel nog een bedrijf die van een soort nephout hele mooie terrassen maakt, iets wat we nog wel voor onze outdoorroom kunnen gebruiken.

Na een kleine 2 uur heb ik het wel weer gezien, en ga ik voldaan naar huis. Mission accomplished :)