vrijdag 6 april 2012

Byron Bay

by Carola

Rond een uur of 7 vertrekken we richting Byron Bay. We zijn een beetje verbaasd dat de duiken doorgaan (we hebben in ieder geval niets gehoord van de duikshop), en ook heel blij.


Het is voor mij al lang geleden dat ik daar heb gedoken, de laatste keer was volgens mij in 2004. Sas heeft hier vorig jaar nog een keer gedoken. Ik kan niet wachten!

Maar helaas, zo halverwege onze trip naar Byron Bay krijgen we een sms dat alle duiken voor vandaag zijn geannuleerd vanwege de weersomstandigheden. Ik bel maar gelijk om ons geld terug te krijgen. We besluiten maar om naar huis te gaan, hebben niet zo'n zin om voor niets naar Byron te gaan.

We hebben maar geen geluk met onze duiktrips. Eerst South West Rocks, wat al 2 keer is afgezegd en nu Byron. Maar volgende keer beter, zullen we maar zeggen.

Na een rit van 2 uur zijn we weer thuis. Alle winkels zijn dicht vandaag, en we doen eigenlijk de rest van de dag niet veel. Hopelijk gaan de duiken van zondag wel door.