donderdag 5 april 2012

Paasvakantie!

by Carola

Mijn Paasvakantie is vandaag al begonnen. Sas moet nog wel vandaag werken, dus 's ochtends rijd ik mee, zodat ik de auto mee naar huis kan nemen. Ik wil nl. vandaag even de boodschappen doen, aangezien de winkels morgen en zondag dicht zijn. En ik probeer zaterdag te mijden, omdat dat waarschijnlijk een hele drukke dag in de supermarkt zal zijn.

Net nadat ik weer thuis ben gekomen van de boodschappen, komt de auto van Jetmaster al aanrijden. De open haard en de bijbehorende spullen worden bezorgd. Datet is al stap 1, als het goed is wordt die komende week geinstalleerd. Ben echt blij als een kind, en dat terwijl de open haard voorlopig nog gewoon in de garage staat opgeslagen.

Verder ga ik schoonmaken en de was doen. Wil zoveel mogelijk gedaan hebben, want hopelijk gaan we morgen en zondag duiken, even afhankelijk van de wind en de swell.

Ook werk ik eindelijk weer eens ons blog bij, kan niet geloven dat het al 1,5 maand geleden is dat het voor het laatst is bijgewerkt. De tijd gaat zo ongelooflijk snel!