donderdag 19 april 2012

Travelnight Snorkel Safari

by Carola

Na een vreselijk lange dag op kantoor, met ondertussen contant updates vanuit Sint Maarten over Benyamin (ze weten nog steeds niets, en wachten op een vlucht naar Curacao - echt heel erg frustrerend voor ze) stap ik rond 17.30 uur op de trein naar Milton.



Vanavond organiseert Snorkel Safari, de duikshop, een avond waar ze alle reizen van 2013 presenteren.

Sas en ik hebben ons oog laten vallen op een trip die eind 2013 op het programma staat. Volgend jaar zijn we nl. 10 jaar getrouwd (ja ik weet het, we worden echt oud!) en we willen iets speciaals doen om dat te vieren.

Een medewerkster van Dive Adventures, het reisbureau waar de duikshop mee samenwerkt, geeft informatie over alle reizen. Er zijn zoveel mooi bestemmingen, maar helaas hebben we maar geld voor een. We schrijven ons in voor de luxe live-a-board naar Raja Ampat (Indonesie) en betalen ook maar gelijk de aanbetaling. Dat is maar goed ook, want binnen een uur zit de trip vol en alleen degenen die hebben aanbetaald hebben een gegarandeerde plek op de boot.

Sas vertelt ook nog dat hij op een van de andere trips gaat werken (als die doorgaat). Dat betekent dat hij in februari lekker voor 1.5 week naar de Filipijnen gaat. Arme ziel :) Ik zeg dat ik hem echt niet alleen laat gaan, ook al moet hij werken. We moeten maar even kijken hoe dat financieel uitkomt, want het blijft een hoop geld ook al hoeven we maar voor 1 persoon te betalen. En met de grote trip in november/december en de andere dingen die we nog in het huis willen doen kan het wel eens krap worden. Maar ook al zou het niet lukken, hebben we in ieder geval de trip naar Raja Ampat om naar uit te kijken en kan Sas me jaloers maken met de verhalen en foto's van z'n werktrip naar de Filipijnen. Ik weet nl. zeker dat hij dat gaat doen :)

Nu moeten we alleen nog even verlof aanvragen. Aangezien dat op mijn werk altijd verkeerd valt bij m'n baas, maakt niet uit hoelang van te voren ik het aanvraag ben ik daar best nerveus voor. Maar de trip is pas eind november 2013, en aangezien ik dit jaar waarschijnlijk maar 4 dagen verlof neem (en krijg), moet dat toch kunnen? We zullen het zien...

Maar goed: wat is de trip? Klik op deze link en je zal zien waarom het zo'n populaire trip is. Wij kunnen in ieder geval niet wachten!