maandag 16 juli 2012

Open haard hout besteld

by Carola

Nu we eindelijk onze open haard kunnen gebruiken, ga ik vandaag maar eens kijken of iemand nog even een lading open haard hout kan bezorgen. Ik bel een bedrijf met de (vind ik) leuke naam Angry Ant. Ze stonden nl. een tijd geleden in de krant en ik kreeg het idee dat zij wel fatsoenlijk hout hadden. Dus een van de eerste dingen die ik vandaag doe, is hun bellen. Ondanks dat het al zo laat in het winterseizoen is, hebben ze nog genoeg hout en als we zouden willen kunnen ze vanmiddag al komen. Ik maak in eerste instante een afspraak voor zaterdagochtend, maar nadat Sas heeft kunnen regelen dat hij vrijdag vrij heeft, verplaats ik het naar vrijdag. Sas wil het nl. het liefst allemaal op zijn manier opruimen, ik vind het best, scheelt mij weer :) Ik bestel dus 2m3 open haard hout voor vrijdagochtend. Dat zou genoeg moeten zijn voor deze winter, en het grootste deel van de volgende winter. Alhoewel, nu we de open haard kunnen gebruiken gaat hij wel bijna elke avond aan. Het is zo lekker, en heel erg sfeervol. Veel beter dan de airco! Vanochtend bij het opstaan merkte ik dat ik opeens niet meer m'n oren kan klaren en dat m'n holtes helemaal verstopt zitten. Ik ga toch niet weer ziek worden? Ik ga maar weer aan de cold&flu spullen (lekker hete citroendrankjes, strepsils en zout water spray) en hoop maar dat het snel weer over is. Gelukkig kon ik gisteren wel gewoon duiken.