vrijdag 13 juli 2012

Verlate viering trouwdag

by Carola

Onze trouwdag was deze week erg in het water gevallen, omdat ik nog steeds erg last had van de griep. Maar gelukkig voel ik vandaag weer zo goed als normaal, perfect op tijd voor het weekend :)

Na een lange dag, krijg ik een sms-je van Sas. Het is een foto van onze open haard, met een lekker vuurtje en ....het stuk graniet waar we al een paar weken op zaten te wachten. Dat moet nl. onze houten vloer beschermen van de vuurspetters. Het ziet er echt waanzinnig mooi uit. Kan niet wachten om thuis te zijn.

Eenmaal thuis, heeft Sas echt uitgepakt. Ik word verwelkomt met een glaasje champagne, en de open haard zorgt voor een superromantische sfeer. Dan is het tijd voor het diner, en Sas heeft z'n heerlijke lasagne gekookt, echt precies wat ik nodig had na een lange dag op kantoor! Het smaakt, zoals gewoonlijk, heerlijk. Sas heeft zelfs voor een dessert gezorgd, dus vandaag let ik maar even niet op de calorien :)

We kijken wat films en genieten van het vuur in de open haard. Het is echt een perfecte avond, en een perfecte (weliswaar verlate) viering van onze trouwdag!