vrijdag 19 oktober 2012

Benyamin mag naar huis!

by Carola

Vorige week woensdag is Benyamin, m'n jongste neefje, geopereerd aan z'n hartje. De operatie was goed gegaan, maar de dagen daarna had hij het heel moeilijk. Ondanks dat ik hem nog nooit heb ontmoet, heb ik me al zo gehecht aan het kleine jochie (net als aan Daniel trouwens). Ik slaap slecht, constant m'n telefoon in de gaten houdend om te kijken of Es een berichtje stuurt. Maar vandaag krijg ik geweldig nieuws, samen met een paar geweldige foto's: het gaat hartstikke goed met Benyamin en hij mag morgen al naar huis (het Ronald McDonald huis waar ze met z'n allen verblijven)! Uiteraard moet hij nog terugkomen op de polikliniek zodat de artsen hem in de gaten kunnen houden. Ik ben zo opgelucht en zo blij voor Ed en Es. Kijk hier voor hun verhaal op hun blog blog.