dinsdag 2 oktober 2012

Sascha is jarig!

by Carola

Vandaag is Sas alweer jarig, wat gaat een jaar toch snel! Als verrassing heb ik dit jaar een verjaardagstaart voor hem gebakken, compleet met kaarsjes. Ook heb ik wat slingers opgehangen. En het is wel in de smaak gevallen. De taart was een beetje droog, maar de smaak was prima. Wel voor herhaling vatbaar, met een paar kleine aanpassingen. 's Ochtends sta ik eerder op, zodat ik de taart (die ik gisteren al had gebakken) kan versieren. En ik ben best trots op het resultaat. 's Middags krijgt Sas nog een onverwacht kadootje: onze onderwaterhuizen voor de camera's zijn weer terug! Gelijk bellen we met de duikshop om te kijken of we komend weekend kunnen duiken, en gelukkig hebben ze nog plek. Het is nl. ook een van de weinige weekenden dat Sas en ik kunnen duiken, aangezien Sas een flink aantal cursussen gaat geven de komende tijd. Hier een kleine impressie van de taart: