donderdag 18 oktober 2012

Tijd voor een verandering

by Carola

De afgelopen paar dagen ben ik me gaan realiseren dat ik veel te veel misloop doordat ik teveel met m'n werk bezig ben en daardoor zo moe ben dat ik geen zin heb om ook maar iets te doen. Ik wil daar verandering in aan gaan brengen. De eerste stap is dat ik me op ga geven voor een weekend op Big Cat op 8-9 december. Sas geeft dat weekend cursus op die boot, maar ik kan makkelijk dan met iemand anders gaan duiken. Dat betekent alleen wel dat ik vrijdag 7 december eerder weg moet van m'n werk. Dat gaat lastig worden, maar ik vind dat het wel eens moet kunnen. Verder neem ik ook maar de maandag (10 december) vrij. Ik heb inmiddels ruim 4 weken verlof opgespaard dit jaar, en tot nu toe maar 7 dagen verlof (incl. kerst) op kunnen nemen. De tweede stap is dat ik vanavond maar eens naar de social night van de duikshop ga. Sas heeft vandaag een graduation night, z'n studenten krijgen vanavond officieel hun certificaat uitgereikt. Ik ben redelijk op tijd bij de duikshop en schrijf me in voor dat weekend in december. Het is verder een hele gezellige avond, veel gelachen en heerlijk ontspannen. Het geeft me heel veel energie. Iets wat ik echt nodig heb. De eerst stappen naar een fatsoenlijke werk-prive balans zijn gezet. Nu volhouden..