vrijdag 23 november 2012

Inspectie

by Carola

Vroeger dan verwacht wordt er aangeklopt: het is de inspecteur die komt kijken naar de schade. Nadat hij alles goed heeft bekeken, en zelfs het dak helemaal heeft geinspecteerd vertelt hij me dat er niets aan de hand is. Het dak ziet er goed uit, er zit geen gat in. Er zijn een paar dakpannen gebroken, maar dat heeft niet de lekkage veroorzaakt. Waarschijnlijk is het de enorme hoeveelheid hagel in combinatie met de ontzettend harde wind en de regen die ervoor heeft gezorgd dat er water naar binnen heeft kunnen komen. Ik ben echt heel erg opgelucht. Toch fijn dat er een deskundige naar heeft gekeken, aangezien wij er geen flauw benul van hebben. Dat betekent dat ik de rest van de dag van m'n vrije dag kan genieten! Echt heerlijk, zo onverwacht een dag vrij zijn. Het is ook heerlijk weer, dus ik kom helemaal in de vakantiestemming :) 's Avonds gaan we naar de film. We gaan naar een Gold Class bioscoop in Indooroopilly, zo'n kleine 20 minuten rijden van ons vandaan. Het is echt genieten, de film (Skyfall - de nieuwe James Bond) is echt heel erg goed. Zo lekker om weer eens een avondje weg te gaan. Rond 0.15 uur zijn we weer thuis. Het wordt een korte nacht, want Sas moet dit weekend weer cursus geven. Was niet zo gepland, maar ze komen instructeurs te kort. Dus morgen weer vroeg op, zodat hij op tijd bij de duikshop kan zijn en ik met de auto daarna boodschappen kan doen. Maar het was echt een geslaagde avond, kan de film zeker aanraden.