maandag 24 december 2012

Christmas!

by Carola

Vandaag is het de eerste dag van m'n vakantie. Wat heerlijk! Ik heb het hele jaar nog geen kans gehad om verlof op te nemen (alleen een dag hier en daar) en nu heb ik 2,5 week vrij! Ik voel me vrij, heerlijk en begin zelfs al te ontspannen. Dit moet ik vaker doen :)

Sas moet vandaag nog wel gewoon werken, maar hij heeft vroege dienst, dus is hopelijk op tijd thuis. Ik doe 's ochtends nog de laatste boodschapjes voor kerst. Ik ben redelijk vroeg bij de Coles, en het is echt ongelooflijk druk. Iedereen hamstert als een gek en er staan enorme rijen overvolle karretjes voor de kassa's. Ik ben zo blij dat wij zo goed als alles van het weekend al hebben gedaan. Ik kan merken dat ik ontspannen ben, moet lachen om de chaos, terwijl ik er normaal helemaal gestresst van raak.

Sas is redelijk op tijd thuis. Gelukkig had hij tijd op z'n werk om de uitnodigingen voor de New Year's Eve bbq uit te printen. We willen nl een groot feest houden met de hele buurt, zodat iedereen elkaar kan ontmoeten. Aan het eind van de middag lopen we samen de hele wijk door en stoppen we de uitnodigingen in de brievenbussen. Nu is het maar afwachten of er ook mensen komen..

's Avonds gaan we traditiegetrouw fonduen. Het is toch anders zonder familie, maar ondanks dat toch wel heel fijn en vertrouwd. Het geeft toch een klein beetje kerstgevoel, ondanks dat we geen eens tijd hebben gehad om de kerstboom op te zetten :)