maandag 23 december 2013

Laatste dag op kantoor in 2013

by Carola

Het is vandaag maandag, maar het voelt totaal niet zo. Omdat het nu schoolvakantie is, is er bijna geen verkeer en dus neem ik lekker 2 bussen later naar m'n werk. Er is ook bijna niemand meer op kantoor, en de sfeer is heerlijk relaxt (dat is normal wel anders).

Het is een heerlijk rustig dagje, waarin ik nog even de laatste dingetjes doe die nog voor de kerst gedaan moeten worden. En het is een perfecte dag om op te ruimen.

's Middags krijg ik een SMS-je van Sas. Hij is thuis al heel druk bezig geweest. Hij heeft de muur boven de open haard en een muur in de gang weer van een nieuwe laag verf voorzien. Verder heeft hij in de badkamer geschilderd, was nl. hard nodig. Hij heeft zelfs ook al de waslijn opgehangen in het washok. Die wilden we nl. hebben, zodat we altijd wat op kunnen hangen ook als het regent. Nu hingen we de kleren over de strijkplank, maar dat is niet echt handig.

De foto's die hij stuurt zien er goed uit, het is gewoon al allemaal klaar. Hij heeft duidelijk een stuk harder gewerkt dan ik op kantoor :)

Ik besluit lekker eerder weg te gaan, nadat ik echt alles heb gedaan wat ik kon en moest doen. Wat een heerlijk gevoel is het om naar huis te gaan wetend dat je alles gedaan hebt wat je had gepland. Ik hoop ook lekker eerder thuis te zijn.

Helaas heeft Translink een ander idee. De bussen zijn allemaal ruim een half uur te laat, doordat een kapotte bus de busbaan blokkeert. Uiteindelijk ben ik dan ook net zo laat thuis als normaal. Maar het geeft niet zo, we hebben nu lekker 2 weken vakantie!