vrijdag 27 december 2013

Shoppen

by Carola

Op het plan van vandaag staan een bezoek aan Bunnings en Masters, 2 doe-het-zelf zaken.

Als eerste gaan we naar Masters. Ik vind het zelf eigenlijk de beste DHZ zaak, het is er zo netjes en licht en redelijk overzichtelijk. We kopen daar een klein trappetje voor mij, zodat ik goed bij de waslijn in de laundry kan. Die hangt nl. redelijk hoog, boven de wasmachine en droger. En ik ben nu eenmaal niet de langste.

Verder halen we ook wat trellies voor de tomatenplantjes. Die zijn nu al enorm gegroeid, en voordat ze de hele vegie patch bedekken gaan we ze nu goed vastzetten zodat ze omhoog klimmen in plaats van opzij.

Daarna rijden we naar Bunnings. Daar hebben we nl. pas heel mooi behang gezien voor de hal. Helaas hebben ze niet het aantal rollen wat we nodig hebben, dus bestellen we het maar. Wel halen we nog de palen voor de waslijn die buiten moet komen. We kunnen het nl. niet aan het hek doen, omdat dat veel te laag is. En we kunnen het ook niet aan het huis vastzetten, omdat we nergens genoeg muur hebben daarvoor.

Nadat we eindelijk weer thuis zijn, krijgen we de bevestiging van vrienden dat de duiktrip morgen doorgaat. Dus pakken we onze spullen in, maakt Sas de cameras in orde en maak ik de lunch klaar. Ze hebben nl. gevraagd of wij voor de lunch en drinken etc zorgen. Kleine moeite voor een geweldige dag op hun boot.

We gaan op tijd naar bed, want morgen gaat de wekker al weer vroeg.