vrijdag 31 januari 2014

Alweer jarig?

by Carola

Hoe kan het al weer een jaar geleden zijn dat ik jarig ben geweest? Het lijkt wel of ze steeds sneller achter elkaar komen. Maar ik moet er toch echt aan geloven, vandaag word ik al weer 37!

Voor vanavond heeft Sas vrienden uitgenodigd. Het wordt een pizzanight, en Sas gaat zelf de pizza maken (inclusief het deeg). We eten dat wel vaker en het smaakt zoveel lekkerder dan als we er een gaan halen.

Maar eerst moet er nog gewoon gewerkt worden. Op de een of andere manier zijn er altijd heeft veel deadlines op mijn verjaardag, en vandaaag is geen uitzondering. Ik had eigenlijk gepland om de middag vrij te zijn, maar er is gewoon teveel te doen.

's Ochtends krijg ik van m'n collega's een leuke kaart en eten we een heerlijke taart. Ik neem een piepklein stukje van de pure chocolade taart en het smaakt echt heerlijk. Ik eet expres heel langzaam zodat ik er zo lang mogelijk van kan genieten. Heerlijk!

De rest van de dag is het rennen en vliegen om de rapporten op tijd de deur uit te krijgen. Wanneer dat eenmaal gedaan is, doe ik even snel een overdracht naar m'n college voor maandag want dan ben ik lekker vrij.

Gelukkig kan ik rond 16.30 uur weg, toch een klein half uurtje eerder dan normaal. Ik loop het eerste stuk van de rit naar huis, zo'n 4 kilometer naar Auchenflower. Ik heb gemerkt dat ik me zoveel beter voel wanneer ik 's ochtends een stuk loop en 's avonds, en op deze manier krijg ik toch genoeg beweging.

Eenmaal thuis is Sas al lekker bezig met de pizza. Maar eerst showt hij me wat hij voor me heeft gekocht: een heel mooi bloemstuk wat mooi in de gang past en een reserve batterij voor m'n camera. De bloemen zijn echt heel mooi, maar ik ben echt superblij met de batterij. We hadden niet gedacht dat we die nog konden krijgen, aangezien mijn camera al zo oud is. Nu kan ik hopelijk meer dan 1 duik doen met de batterij. Die andere is nl. echt op, en kan zelfs niet eens een dag duiken meer aan. Kan niet wachten op het uit te proberen.

Het etentje is echt heel gezellig. Is toch wel leuk om met vrienden je verjaardag te vieren. Een perfect einde van een toch wel leuke dag. Maar laat de volgende verjaardag nog maar even zitten, ik vind 37 al oud genoeg :)