maandag 6 januari 2014

Back to work

by Carola

Na een paar heerlijke weken vrij met tussendoor maar 1 weekje werken, is het nu toch echt tijd om weer met beide benen op de grond te komen - we moeten weer aan het werk. Sas moet vandaag al beginnen, maar ik had lekker nog een dagje vrijgenomen. 's Ochtends ga ik eerst even bloedprikken, moet toch regelmatig even m'n cholesterol laten checken. Ik had me erop voorbereid dat het ontzettend druk zou zijn, maar er is niemand! Dus binnen 10 minuten sta ik weer buiten. Had ik m'n Harry Potter boek dus wel thuis kunnen laten ;) Eenmaal thuis bel ik met Hembrows, het bedrijf wat onze zonnepanelen heeft geinstalleerd. We hebben nl. nog ruimte voor 2 extra panelen, dus die bestel ik maar. En het beste is: de prijs is ontzettend gedaald. Anderhalf jaar geleden zouden de 2 panelen nog in totaal $1700 kosten, maar nu is het maar $700, dat is een lekkere meevaller! 's Middags ga ik op zoek naar bedrijven die een deck aan kunnen leggen. We willen dat nl. heel graag achter in onze 'outdoor room', langs de zijkant van het huis en een stukje voor bij de voordeur. Maar we hebben geen idee of dat wel kan en hoeveel dat zou moeten kosten. Ik vraag dus bij een aantal bedrijven of ze langs kunnen komen om een offerte te maken. Een productief dagje al zeg ik het zelf!