donderdag 7 augustus 2014

Een avondje bij de duikshop

by Carola

Vandaag is er weer een board meeting, dus dat betekent vroeg  beginnen. Om iets over 6.30 uur ben ik op kantoor. En het is maar goed dat ik vroeg ben, er moet nog ontzettend veel gebeuren. Blijkbaar is er gisterenavond besloten dat er twee extra items moeten worden besproken tijdens de meeting, dus dat betekent dat ik de papieren moet printen.

Net op tijd ben ik er mee klaar, en rond 8.30 uur kan ik eindelijk gaan ontbijten. De rest van de dag verloopt net zo chaotisch als de start en ik ben blij als ik rond 16.45 uur weg kan.  Sas stuurt een berichtje dat hij de sleutels van de shop bij de duikshop wil ophalen en vraagt of ik met hem mee naar huis wil rijden - graag! Dus in plaats van naar huis te gaan, stap ik op de trein naar Milton.

Ondanks dat ik helemaal doodop ben, is het wel fijn om daar weer eens naar toe te gaan. Ben er al lang niet meer geweest, ook omdat ik ziek ben geweest. Als ik daar binnenkom, merk ik dat de sfeer heel anders is dan de afgelopen paar maanden - iedereen is heel blij en enthousiast. Wat een verandering, ik vond het nl. de afgelopen tijd niet zo heel fijn daar. Iedereen leek ontzettend gestresst en chagrijnig. Er is nog steeds stress, maar ook een enorme positieve vibe.

Er vinden grote veranderingen plaats: de hele shop wordt verplaatst naar een andere hoek van het gebouw en er wordt veel gesloopt en gebouwd. Wat ik van de plannen kan zien wordt het wel heel mooi. Verder verandert het management, er waren eerst 3 eigenaren, maar nu is er nog maar 1 - en die heeft heel veel geweldige ideeen voor de shop. Verder komt degene die alle spullen altijd repareerde en heeft geserviced weer terug - dat is echt geweldig nieuws. Kortom, heel veel spannende en leuke dingen.

We waren eigenlijk van plan om alleen de sleutels op te halen, maar we blijven de hele avond. En het is precies wat ik nodig heb, krijg altijd zoveel energie als ik daar ben. Heerlijk!